Re: Jaka najlepsza karta AGP do odtwarzania filmów HD?

Autor: normalny <normalny_at_bezadresu.com>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 20:11:22 MET DST

On 2011-10-08 19:22, Mark wrote:
> normalny <normalny@bezadresu.com> w wiadomości
> Radeony z serii HD (sÄ… nawet z serii HD 4xxx)

> W Twojej systaucji sprawdzi siÄ™ bardzo dobrze na filmach kodowanych w
> H264 z użyciem profilu DXVA.

> Co do filmów to sprawdzi sie dobrze, ale co do gier to wąskim gardłem
> będzie procesor komputera.

Czy te karty, o których wspominasz, całkowicie odciążą CPU?

Skąd mam wiedzieć, które filmy są zakodowane z użyciem profilu DXVA?
Gdzie mógłbym znaleźć takie filmy? Jak dużo jest takich filmów?

Czy filmy nagrane za pomocą jakiegoś telefonu komórkowego lub kamery,
w rozdzielczości High Definition, też będą zakodowane profilem DXVA?

Muszę wiedzieć, czy sprzęt, o którym rozmawiamy, spełni oczekiwania.

Chciałbym po prostu odtwarzać filmy w możliwie najwyżej jakości, zarówno
trailery filmowe dostępne na Apple.com, filmy z YouTube,
ale też kodowawne kanały satelitarne, za które opłacam abonament,
dostępne za pośrednictwem platformy cyfrowej CYFRA+ np. CANAL+ HD.

Który konkretnie model, z polecanej przez Ciebie serii Radeon HD, będzie
najmocniejszy, najszybszy i najbardziej wydajny?

Chce dokonać, jak najlepszego zakupu.

Pozdrawiam.