Jaka najlepsza karta AGP do odtwarzania film贸w HD?

Autor: normalny <normalny_at_bezadresu.com>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 17:32:43 MET DST

Witam!
Chcia艂bym rozbudowa膰 sw贸j komputer tak, 偶eby potrafi艂 odtwarza膰
wszystkie filmy w wysokiej rozdzielczo艣ci - HD. Jak to osi膮gn膮膰?

Moja konfiguracja przedstawia si臋 nast臋puj膮co:

P艂yta - Abit IC7
Procesor - Intel P4
Pami臋膰 RAM - 1024 MB
Karta graficzna - stara karta AGP z 1999 roku

Komputer jest zasilany bardzo dobrym, markowym zasilaczem 420 W.

Jak膮 kart臋 graficzn膮 ze z艂膮czem AGP mo偶ecie z czystym sumieniem poleci膰?

S艂ysza艂em o kartach, kt贸re posiadaj膮 sprz臋towe wsparcie dla film贸w HD.
Jakie macie zdanie na ich temat i jak sprawdz膮 si臋 w mojej sytuacji?

Przede wszystkim, zale偶y mi na filmach w wysokiej rozdzielczo艣ci.
Gdyby da艂o si臋 pogra膰, to by艂by to dodatkowy atut.

Pozdrawiam,
Normalny.