Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: Jawi <tajny_at_poufny.pl>
Data: Sat 08 Oct 2011 - 00:36:48 MET DST

W dniu 2011-10-06 19:15, Gupik pisze:
> a co, te nowe Canony to naprawdę ażz taka lipa że nie warto kupować

Pisałem o serii MP, nie wiem jak inne. Pszemol wyżej opisał mankamenty.
Dodam, że moja hałasuje, zanim zacznie drukować to się przygotowuje
chyba z minutę, albo lepiej. Zamienniki w sumie drogie. Plastik byle
jaki. Problem z wciąganiem papieru, a używana 3 razy w miesiącu drugi
rok. Parametry wydruku w sterowniku jeśli mają być inne niż standardowe
to za każdym razem trzeba klikać, nie pamięta ustawień. I te ich
kartridże "chipowane", ech... Ciulowe wkładanie papieru. Całe szczęście
sporadycznie używana tylko w domu przez dzieci.