On Tue, 4 Oct 2011 12:44:42 +0000 (UTC), " Niki"
<niki.pilska@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
>Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
>zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo biurowych
>(nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
>A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)? Atramentowe
>czy laserowe? Tak do 1700 zł.
Kupa szmalu. Takie urządzenia (laserowe) kosztują od 400 zł.
http://www.skapiec.pl/site/cat/6/filtr/_0_14020_0_0_0_0_0_0_69051_0
-- Maciej BójkoReceived on Tue Oct 4 21:20:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 04 Oct 2011 - 21:51:01 MET DST