Re: Karta dzwiekowa - alternatywa do integry realteka

Autor: Red Hiney <redhiney_at_redhiney.net>
Data: Fri 07 Oct 2011 - 09:39:51 MET DST

On 2011-10-07, OMSON <omson@o-dwa.pl> wrote:

> Za ok 25 zł masz SB Live! 5.1 (tylko koniecznie serii SB0060, lub
> SB010x) bo takie wersje obsługują sterowniki kxDrivers.

@OP: Mam takie dwie (w sensie jednÄ… 060 i jednÄ… 10x, 060 jestem pewien drugiej
nie - mogę sprawdzić w domu), sprawne, działały u mnie ze sterownikami kx.
Za piwo mogę się pozbyć. Jakby co to atakuj na priv.
Pozdrowienia,
RH

--
Tot el camp, es un clam, Som la gent blaugrana, tant se val d'on venim,
si del sud o del nord, ara estem d'acord, ara estem d'acord; una bandera