Re: Karta dzwiekowa - alternatywa do integry realteka

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 07 Oct 2011 - 09:23:02 MET DST

RemeK pisze:

> Co byscie polecili z tanich dzwiekowek stereo (takie sa glosniki), co nie
> bedzie gralo gorzej niz integra Realtek ALC889A?
> Na alledrogo widze jakichs cudakow sporo po 25-45 pln, ale boje sie, ze beda
> problemy z driverami, a ma to grac w Win 7 x64.
> No i nie ma byc drozsze niz 50-60 zl.

Za ok 25 zł masz SB Live! 5.1 (tylko koniecznie serii SB0060, lub
SB010x) bo takie wersje obsługują sterowniki kxDrivers. Jak
doisntalujesz do tego ASIO4ALL, to pieknie zintegrują się z kx (jeden
wspołny mikser w DSP), natomiast przejmą warstwę 32-bitową ASIO.
U mnie działa elegancko pod Win7-64bit Ultimate.

Pzdr, OMSON

P.S. Z ta integracją kx i ASIO4ALL - wyszło całkiem przypadkiem - nie
wiedziałem, że tak można. :)

P.P.S. Jak coś, służę gotowymi presetami do routingu DSP...