Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnijto_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 23:43:52 MET DST

> Poproś wujka, dziadka, kolegę aby kupił Ci w USA i posłał paczką
> morską do Polski firmą POLAMER lub DOMA. Kurier Ci zaniesie
> paczkę do domu, wręczy do rąk własnych i jest duża szansa że
> ani cła ani VATu nie zapłacisz.

Ta much, ale akurat nie mieszkam w Polsce. Poza tym trzeba takiemu
znajomemu postawic flaszke i oddac za przesylke a wtedy biznes traci na
oplacalnosci. Inny aspekt to, ze towar zamowiony u nas w UK potrafi
dotrzec w kilkanascie godzin. Dla porownania dawno temu zamowilem
laptopa ok 2 tygodnie przed swietami (tymi z choinka). Dzieki USPS
przyszedl w lutyma a zeby oslodzic mi zycie HMRC zaplacilem 150 GBP
podatkow i innych gowien.

--
All the best