Re: Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne? Drukarka, skaner itp.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 06 Oct 2011 - 16:04:34 MET DST

On 2011-10-04 14:44, Niki wrote:
> Krótkie pytanie do fachowców. Czy warto kupić urządzenie wielofunkcyjne,
> zawierające drukarkę, skaner, faks, xero itp. do zastosowań typowo biurowych
> (nie profesjonalnych), czy lepiej kupić te urządzenia pojedynczo?
> A jeśli tak, to jaką markę/model polecacie (tych wielofunkcyjnych)? Atramentowe
> czy laserowe? Tak do 1700 zł.

IMHO Tak - w małym biurze zaoszczędzasz sporo miejsca (sprawdzone).
Oczywiście jest ryzyko, że sprzęt padnie i trzeba będzie oddać do
serwisu. Ja w tym celu trzymam kiedyś kupione najtańsze urządzenie HP.

Do pracy z zdecydowanie nie polecam HP:
a) koszty materiałów eksploatacyjnych (chyba, że są już zamienniki -
warto sprawdzić)
b) fatalne, koszmarne oprogramowanie HP. OKI, Samsung maja o niebo
lepsze - mam na myśli oczywiscie obsługę skanera bez ADF. Biorąc pod
uwagę, ze w tradycyjnym zastosowaniu HP to koszmar (nie można
wygenerować PDF'a bez tworzenia wirtualnej drukarki typu cutePDF), jest
baaardzo wolne, baaardzo zasobożerne. Jak ktoś lubi cierpieć niech
wybiera HP (skanery)