Re: Wydajnosc w RAID0

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 04 Oct 2011 - 11:13:52 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Przemysław Ryk"
>O'rly? http://ifotos.pl/zobacz/RAID_hqrqwen.png/
>Instalowałem tylko drivery Intel Chipset Device Software 9.2.0.1030.

Naprawdę nie moja wina, że nie rozumiesz co piszę.
Na byle gównianym host-raidzie po załadowaniu właściwych sterowników
będziesz mieć widoczną "macierz", a nie pojedyncze dyski.
Poszukaj sobie gdzie występuje "dmraid" i o czym ja piszę.

--
| http://epsilon.eu.org/ |