Re: All-in-one, czy warto?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Oct 2011 - 01:48:48 MET DST

Dnia Wed, 28 Sep 2011 10:00:14 +0200, z napisał(a):

> Czasem się przydaje dla kogoś z rodziny a czasem graty wędrują na
> strych. Nawet w rozliczeniu za usługę tego nie chcę bo nie mam gdzie
> trzymać. :-)

Czyli jednak gdzieś ten sprzęt idzie i dalej pracuje. :)

> Blacha z obudowy czasem się przyda do nowego może klawiatura, napęd DVD.
> Zasilacz - bardzo odradzam. To tak w ramach cięcia kosztów. :-)
> Mówię cały czas o wymianie po 3 latach budżetowego kompa.

Czasami, po owych trzech latach, ten budżetowy komp zaczyna spełniać inne
zadania. I okazuje się, że dobre (jakościowo) podzespoły bez lub z
niewielkimi modyfikacjami radzą sobie w zupełnie innych zastosowaniach. :)

[ Najlepszym sposobem na czystość sumienia jest jego staranne odłożenie na ]
[ półkę i konsekwentne nieużywanie.             (Janusz "Kali" Kaliszczak) ]