Re: Laptop matowa matryca

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Sun 02 Oct 2011 - 18:09:37 MET DST

Uzytkownik "Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> napisal w
wiadomosci
news:102809db-e724-42a2-92b9-88caf8823904@i28g2000yqn.googlegroups.com...
> tak sie spytam: po co matowa matryca do pracy biurowej /przy
> jednostajnym naswietleniu/?

Bo jak chce czarny kwadrat to mam czarny kwadrat a nie lusterko ze wszystkim
dookola w która bym strone nie obrócil?
Lusterkowa matryca jest najwieksza pomylka jaka w swiecie laptopów sobie
ktos ubzdural. Zero jakichkolwiek praktycznych plusów, które zdecydowanie
przycmily by minusy.

Pozdrawiam.

--
Irokez