Re: [NTG] Your System Has No Paging File, or the Paging File Is Too .. Win2k

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 Sep 2011 - 00:01:08 MET DST

janusz_kk1 pisze:
> Dnia 29-09-2011 o 11:20:32 z <zch280672@gazeta.pl> napisa艂(a):

> Dysk by艂 hotplug 偶e go na w艂膮czonym systemie wk艂ada艂e艣?
Nie. Normalnie przy wy艂膮czonym kompie.

> A jak go wyci膮gniesz to startuje czy nie, mo偶e tryb awaryjny i
> ostatnia dobra konfiguracja?
Nic z tego. Okno enter, okno enter i tak w k贸艂ko.
Okaza艂o si臋 偶e windowsowi pomerda艂y si臋 literki i my艣la艂 偶e system jest
na D:
Teraz nie wiem co by艂o przyczyn膮. Czy tylko pod艂膮czenie kolejnego
niespormatowanego dysku, czy nieudana pr贸ba klonowania Clonezill膮.
Ucz臋 si臋 dopiero tego programu. Na innym kompie testowa艂em i uda艂o mi
si臋 tak sklonowa膰 2 r贸偶ne systemy. Tutaj pokaza艂 si臋 dramatycznie ma艂y
transfer (czas 12 godzin) wywali艂o na czerwono error i zrestartowa艂em
kompa. Na szcz臋艣cie odratowa艂 mi to bardziej do艣wiadczony serwisant i
jestem um贸wiony na odp艂atnego klona (100z艂)
Mam nauczk臋. Nie b臋d臋 wi臋cej nadgorliwy i nie b臋d臋 bra艂 pod opiek臋
sprz臋tu bez papier贸w, p艂yt i przeszkolenia w instalowaniu
specjalistycznych program贸w :-)