Re: Karta muzyczna

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Sep 2011 - 03:55:35 MET DST

Dnia Fri, 16 Sep 2011 15:45:03 +0200, Tom01 napisał(a):

> To było tak, że każdy z testowanych zestawów audio grał po swojemu.
> Lepiej, gorzej, zaleznie od klasy jaką reprezentował. Jednak zamiana
> tylko DACa dawała za każdym razem poprawę.

Czyli innymi słowy - ten, tamten i inny zestaw grały każdy po swojemu.
Podpięcie DACa dawało zmianę brzmienia. Według Ciebie na lepsze. Tego nie
kwestionuję. Tylko czy przypadkiem nie jest tak, że ten wpięty DAC na tyle
mocno mieszał sygnałem, że osiągnięty efekt końcowy mógł być tożsamy np. z
użyciem programowych bajerów np. do X-Fi i lepszym odseparowaniem sygnału od
szumów ze źródła?

> Powiem Ci, że nawet zestaw który używam w ogrodzie do umilania czasu przy
> grillu i napoju na K, wzbogaciłem w DAC za 300 zł, zamiast pokładowej
> dźwiękówki z komputera i różnica powala. Swoją drogą musimy sie kiedy
> umówić w lato na takową wizję lokalną.

I Tobie się Tomek wydaje, że ja się wtedy będę dźwiękiem zajmować? :) Wtedy
to się zajmiemy tym, jakie mięsiwo i jak jest przygotowane, w czym
marynowane itp. Do grania pewnie i tak Ci zapodam Armina van Buurena. No
chyba, że ktoś mnie odgoni od sprzętu grającego. ;D

[ Imam: I have already prayed with the others. It is painless.             ]
[ Riddick: It is pointless.            (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]