Re: Karta muzyczna

Autor: Tom01 <news_at_pl.mastiff.popraw.kolejnosc>
Data: Fri 16 Sep 2011 - 15:45:03 MET DST

W dniu 16.09.2011 01:55, Przemysław Ryk pisze:
> Ja Cię jednak Tomek wrednie spytam - niezależnie od źródła? Bo wiesz - wolę
> sobie odpalać _te same_ kawałki zripowane z radyjka internetowego na X-Fi i
> słuchawkach, niż na Realteku na płycie i słuchawkach (uprzedzając - ten sam
> model słuchawek). :D

To było tak, że każdy z testowanych zestawów audio grał po swojemu.
Lepiej, gorzej, zaleznie od klasy jaką reprezentował. Jednak zamiana
tylko DACa dawała za każdym razem poprawę. Powiem Ci, że nawet zestaw
który używam w ogrodzie do umilania czasu przy grillu i napoju na K,
wzbogaciłem w DAC za 300 zł, zamiast pokładowej dźwiękówki z komputera i
różnica powala. Swoją drogą musimy sie kiedy umówić w lato na takową
wizjÄ™ lokalnÄ….

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!