Re: Karta muzyczna

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 06 Sep 2011 - 15:20:18 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tom01"
>Podałem: Beresford (http://www.gfmod.pl/), Nostromo
>(http://www.hi-fi.com.pl/PHPBB_2_0_6/viewtopic.php?p=366201). Akurat te
>dwa mam sam i polecam.

Nie, nie, nie. Nie pisałeś "Beresford będzie lepszy od Xonara", tylko
pisałeś, że wyniesienie przetwornika poza komputer daje takie powalające
efekty.
Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory.

>Testowałem podłączanie taniego DAC'a

Odłóż ten apostrof, bo sobie krzywdę zrobisz.

>Nostromo w skrajnie niskiej jakości
>systemie audio który mam w garażu i sobie gra jak coś dłubię. Nawet
>wówczas jest różnica jak choroba.

Patrz wyżej - to, że u ciebie w jednym konkretnym przypadku coś działa,
nie oznacza, że tak samo będzie w zupełnie innym.

> [...]
>Zapomina Pan o prostej zasadzie. Największą różnicę uzyskuje się
>eliminując nawet niedrogimi sposobami nawęższe gardła w tanim zestawie
>audio. Później wali się kopy kasy za coraz mniejszą różnicę.
>
>Oczywiście, że wzmacniacz, kolumny i inne elementy mają zasadniczy wpływ
>na jakość, ale teraz mowa była o kartach dźwiękowych. W ogóle nie widzę
>sensu kupna takowej, jeśli zestaw ma służyć do muzyki a nie do gier.
>Moje doświadczenia wskazują, że zamiast kupować napchaną bajerami kartę
>za 300 zł lepiej kupić specjalizowany DAC za 300 zł i efekt będzie

Podczas gdy lepiej nie kupować nic, tylko wpuścić sygnał cyfrowy w już
posiadany amplituner.
(swoją drogą, lepiej może być np. kupić proste E-mu na USB).

--
| http://epsilon.eu.org/ |