Re: Jaki Tuner DVB-T ( hybryda)

Autor: Gil <gilboa_at_op.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 20:09:30 MET DST

> A ja szukam DVB-T/DVB-C w jednym -- na USB.
> Postawiłbym to na netbooku stojącym w innym mieszkaniu,
> gdzie jest kablówka. :) Netbook oczywiście posłużyłby jako router. :)

Netbook może być za słaby na USB-dongla TV. Tam wymagania są - procesor
klasy co najmniej 1800 MHz Pentium 3. W netbooku masz atoma
jednordzeniowego. Atomy 2 rdzeniowe 1,6 Mhz jakoś sobie radzą ale tak
sobie. A już napewno taki USB TV na atomie nie nagra ci filmu np 720p tylko
zwykły MPEG2.
Do nagrywania lepiej rozważyć jakiegoś PVR z modułem tunera DVB-T/C. Sa już
takie.
Ale biora prądu 18-20W i nie trzeba na noc zostawiać włączonego komputera.