Re: Piek³o!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!

Autor: LP <ummagumma_at_onet.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 19:44:02 MET DST

U¿ytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" >
> "LP"
>
> Dasz szmal? :) Chêtnie pod³±czê kamery itd...

Nie dam. W szmalu jestem dobry, ale w dawaniu jeszcze nie. Ale ca³y czas
pracuje nad tym...

> Ocali³em co mog³em -- nie ocali³em zarobków.
> Od lat dopominam siê od chlewiarzy oddania mi mojej w³asno¶ci.
> Stawiaj± opór. :) (jak to chlewiarze)

Skoro twoimi chlebodawcami byli chlewiarze, to a¿ strach zapytaæ za kogo ty
tam robi³e¶?;)

ten sposób zaci±gniêtego u przeznaczenia (albo jak kto tam

> Twoja polszczyzna jest skomplikowana, a nawet... Niepoprawna...

S± ró¿ne funkcje wielokropka...

> Co zatem jest (wg Ciebie) moim obowi±zkiem? :)

B±d¼ dobrym PC-tem i nie psuj sie za czêsto, bo narazasz bud¿etówkê, a co
za tym idzie - podatników.

> Mnie uczono, ¿e mam ¿yæ, cieszyæ siê i cieszyæ innych.

Nie wierz co ci mówi± rodzice, nauczyciele, ksiê¿a i poeci.
¯eby byæ szczê¶liwym cz³owiekiem, trzeba mieæ jedynie przyjaciela (ale to
znowu wy¶piewa³ inny poeta, wiêc dylemat zostaje)

Amen by³o!

--
LP