Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 13:18:16 MET DST

"LP" j3gvtg$khm$1@mx1.internetia.pl

> Chodziło o szowinizm seksualny, w dodatku męski. To jakby to samo tylko jednak trochę inaczej...

No cóż... Animka w tej materii dodała sporo. :)
Należy jej to wybaczyć -- kobiety w okresie
menopauzy są dziwne [jak nie przymierzając ludzie w ogóle]...

Animkę mogę pocieszyć -- niejedna młoda dziewczyna głupieje,
gdy uświadamia sobie, że nie tyle _już_ nie będzie płodna,
co nie będzie płodna w ogóle.

Każda wie od ,,początku'', że jest kobietą. Każda wie od dziecka, że
kobiety tracą na swej atrakcyjności chętniej i częściej niż mężczyźni.
Niemal każda wie, że: dobrym czasem na urodzenie pierwszego dziecka dla
kobiety w naszej części świata jest wiek pomiędzy 18 i 25 rokiem życia;
ciąża trwa 3/4 roku; zanim dojdzie do zapłodnienia, trzeba trochę
,,popracować''; trzeba czasu na ,,złapanie chłopa''...

A jednak wiele dziewcząt odkłada czas rodzenia pierwszego dziecka do 30 roku
swego życia, skazując siebie na bezpłodność i niebezpieczeństwa, a ewentualne
swoje dziecko -- na kalectwo!

-=-

Animka przynajmniej rodziła -- niejedna internautka jest pod tym względem bardziej męska. ;)

-=-

Mogę pośmiać się z dziewcząt, które uznały, iż ja nie nadaję się na męża,
gdyż jestem zbyt uczciwy. Przyznaję też, że uczciwemu człowiekowi trudno
żyć w świecie zdominowanym przez oszustów Kościoła rzymskokatolickiego,
ale co ,,u ludzi'' nie jest możliwe -- możliwe jest ,,u Boga''.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'