Re: Jaki dysk 2 TB z dobrym współczynnikiem jakość/cena?

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 10:06:20 MET DST

> przy niedawnej wymianie sprzetu zaminilem moje f3 na f4eg, poza pojemnoscia
> roznicy nie widac, transfery ~10% mniejsze, na szczescie czas dostepu tez
> plusem jest to ze sa duzo cichsze i znacznie mniej wibruja niz f3 a trzeba
> przyznac ze na f3 w tym temacie narzekac i tak nie bylo mozna
> ogolnie - o ile bedziesz na nim trzymal dane z ktorych korzystasz sporadycznie
> to jak najbardziej sie na system nadaje, jezeli jednak bedziesz go uzywal
> powazniej to moze warto sie zastanowic nad osobnym dyskiem na system

Chyba jednak daruję sobie inne dyski i kupię Samsunga F4EG (jestem
przyzwyczajony do Samsungów, jadę na nich od lat). Z tych najtańszych jest on
najszybszy (wyraźnie szybszy niż dyski "green" od WD). Natomiast za odczuwalnei
szybsze dyski 2TB innych producentów trzeba zapłacić już znacznie więcej (bliżej
500 zł), więc postanowiłem zainwestować w SSD.

Pozdrawiam,

latet