Jakie urzÄ…dzenie wielofunkcyjne z WiFi ?

Autor: Jacek <niematakiegonumer_at_gmail.com>
Data: Tue 30 Aug 2011 - 08:55:07 MET DST

Miałem Brothera DCP585CW i poza tym, że wolny, to byłem zadowolony.
Niestety dwa miesiące po gwarancji się zepsuł i nie drukuje czarnego.
Jaki kombajn do drukowania, skanowania i kopiowania warto kupić do
domu/małego biura? Myślę o laserowym, ale nie wiem, jak potem trzepnie
mnie po kieszeni wymiana tonerów.
Mogę na to przeznaczyć do 1200-1400 zł.
Musi mieć łączność bezprzewodową np. WiFi.
Jacek