Re: Nowy KOMP I3

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 19:01:15 MET DST

On 2011-08-28 18:34, Twat wrote:

> mam c2d E7400 WIN7, nie wiem co jest grane ale w pracy kupili delle
> optiplex i3 i jest ogromna różnica w szybkości pracy windows 7

Wiesz, czesto roznica w szybkosci pracy nie zalezy od zmiany calej
platformy, a konfiguracji systemu. Kupisz nowy sprzet za 2kzl,
zainstalujesz nowy system - super, szybki!! zainstalujsz 'swoje'
programu i zwolni 2 razy. Warto zbadac co zwalnia system

> gry bardzo sporadycznie włączam, w zasadzie w celach: zobaczyć - nie
> grać,obecnie mam grafike 9500GT i nie chce szybszej

9500GT to jakas historia, na nowym sprzecie nic nie wniesie w wydajnosc
np. przy grach. Moim zdaniem (jezeli mowa o grach). zmieniajac sama
karte graf. i ew. spogladajac na konfiugracje reszty system lub dysk
mozna sam system przyspieszyc co najmniej kilka razy.. tak kilka razy