Re: Nowy KOMP I3

Autor: Andy Niwiński <andyniwinski_at_interia.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 18:55:40 MET DST

From: "Twat" <nosp@org.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Sunday, August 28, 2011 6:01 PM
Subject: Nowy KOMP I3

> Planuje zmianÄ™ kompa, obecnie C2D E7400, zastosowania office internet +
> trochę gry (10%), przeszukuje allegro i natrafiłem na jakieś mediony
> http://allegro.pl/super-zestaw-pc-i3-530-z-v220-dla-gracza-i1784763920.html
>
> w całości wychodzi dość tanio, czy warto się w to pchać czy składać od
> podstaw ?

No akurat u tego "fachowca" bym nie kupował. Sprzedaje jakieś badziewie z
uszkodzeniami zewnętrznymi - czyli gdzies to musiało dobrze gruchnąć o
glebÄ™. Tylko 12 m-cy gwarancji - a takie coÅ› robi Medion tylko ze zwrotami
etc. I do tego szczyt szczytów: "NOWE ZESTAWY, OPLOMBOWANE, W OKRESIE
GWARANCYJNYM NIE MA MOŻLIWOŚCI INGERECJI DO WEWNĄTRZ OBUDOWY".

Takiego PC-ta, to sobie można używać jako podstawkę do kwiatów. Zresztą
matoł nie załapał, że ta nalepka "gwarancyjna" na obudowie stosowana jest
przez Mediona jaka "gwarancja zawartości". Bo byli mądrzy ludzie co kupowali
Pc-ta, wymontowywali twardy dysk, albo karte graficznÄ… i zwracali do
sklepu - jako niepełnowartościowy sprzęt.