Re: netbook z RS232

Autor: Sebastian Biały <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 27 Aug 2011 - 20:28:56 MET DST

On 2011-08-26 20:03, Pawel "O'Pajak" wrote:
> To napisz dla potomnych, ktore dzialaja w 100% dobrze.

Kiedyś o maly włos myślałem że "te w zielonej przezroczystej obudowie"
są dobre, aż trafiłem na tak samo wyglądające innego pośrednika i
oczywiście ... 0/5V...

Loteria.

> Czy z jednej
> serii producenta niektore egzemplaze banglaja, a inne nie, czy rozni
> producenci?

Problem w tym że samych przelotek to może widzialem ze 4 rodzaje, ale
chyba w zalezności od zapotrzebowania w obudowę ładuje się albo różną
elektronikę, albo nie montuje częsci elementów (np. konwertera napięć
RS232).

> Z FT nie mialem nigdy problemow z dziwacznymi urzadeniami, poziomy sa
> TTL, wiec od usera zalezy, co z nimi poczyni, mozna dac kosc dajaca
> pelne poziomy 232, zanegowac, albo modulowac fontanne;-)

No, ale jeśli wystaje DB9 to spodziewasz się okolic +-12V a tu dupa ...

> Z Prolificem zreszta tez nie mialem problemow

Oba scalaki FD i Prolific się ok, problemem są dodatki do tych scalaków.
No i może też gówniane sterowniki Profilica ktore kiedyś zmusiły mnie do
reinstalacji windowsa, ale to na szczęscie historia.

Ostatnio jak kupuje to wpinam w USB i sprawdzam czy na TX jest coÅ›
solidnie ujemnego względem masy ...