Re: Piekło!!! Ponad 100 stopni Celsjusza w rdzeniu!!!

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 27 Aug 2011 - 11:10:01 MET DST

"Animka" j39f9g$1s3$1@node2.news.atman.pl

> Hahaha

Animka -- odpowiadasz niczym papież? Jan Paweł II odpowiedział jakoś
tak: ,,Hau, hau, hau...''. Miało to miejsce wtedy, gdy został zapytany
(szedł wówczas po schodach -- rozmowa nie była oficjalną) przez jakiegoś
dyplomatę o zdrowie. Dyplomata, chcąc pochwalić się swoją znajomością
języka polskiego, zapytał Jego Świątobliwość o pieskie zdrowie, zamiast
o zdrowie papieskie.

Nie ćwiczyłem rutynowo stawania na głowie. Była to raczej rozrywka.
Rutynowo raczej ćwiczyłem oddychanie -- mówiono mi, że tym sposobem
mogę poprawić kondycje płuc, co może przydać się w różnych sytuacjach.
Okazało się, że rada była trafna -- mam astmę i silniejsze czy większe
płuca są u mnie mile widziane. Na ile te ćwiczenia okazały się pomocne
i skuteczne -- tego nie wiem.

Kieszonkowy miernik pokazuje, że mam pojemne nadmiarowo płuca.
Miernik być może kłamie, a być może po prostu mam większe płuca
niż przeciętny człowiek w moim wieku, o mojej budowie ciała itd...

Bez trudu wytrzymywałem ponad 3.5 minuty bez oddychania.

Dziś wiem o tym, że zdrowie zależy jednoznacznie od pieniędzy -- im człowiek bogatszy, tym zdrowszy.

Ćwiczyłem też stawanie tylko na jednej nodze. Ponieważ do tego była
potrzebna lepsza koncentracja, po jakimś czasie powstał u mnie odruch
odwrotny -- gdy zastanawiałem się nad czymś, unosiłem jedną nogę, ale
nie w tym celu, w jakim czynią to pieski, skoro już przy tej mowie jesteśmy...

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'