Re: Dziwny "pożar" z tyłu monitora

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Sat 27 Aug 2011 - 00:32:36 MET DST

> tego że uwalone filtrowanie napięć/a uwali coś jeszcze przy okazji i wtedy
> naprawa zamiast kilkunastu zł będzie droższa/nieopłacalna

Monitor jest na gwarancji (nie ma nawet roku) więc akurat nie o koszty się
martwię, ale o upierdliwość realizacji gwarancji (konieczność wysłania kurierem
monitora do serwisu i czekanie pewnie z miesiąc na jego powrót - tyle czekałem
na wymianę hdd kupionego w tej samej firmie - Agito). Aż sie zastanawiam, czy
warto się w to bawić, czy nie lepiej znaleźć kogoś w mojej okolicy (W-wa), kto
by dokonał naprawy od ręki. Gdzie szukać takich speców?
Chyba że jakiś serwis Dell-a - ale oni nie uznają chyba gwarancji "sklepowej"...

Dzięki,

latet