Dziwny "pożar" z tyłu monitora

Autor: Latet <spam_at_spam.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 15:01:51 MET DST

Witam,

Nie wiem co jest - siedzę, pracuję, nagle z tyłu monitora słychać głośne
buczenie (jak z UPS-a przy braku napięcia w sieci - upsa nie mam), obraz na
chwilę przygasł, rozległ się trzask podobny do trzasku przepalanej żarówki, z
tyłu pojawił się snop iskier, trochę smrodku spalenizny, trochę dymu (b.
niewiele). Całośc trwała ze 3 sek. poczym wszystko wróciło do normy... Wszystko
działa OK, obraz na monitorze jak najbardziej poprawny, podświetlenie matrycy
równomierne.
Co to mogło być?

P.S. Monitor Dell LCD 24".

Dzięki.