Re: karta graficzna nowsza z 515MB czy starsza z 1GB pamięci

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 19:05:40 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2011 17:27:25 +0200, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup

> Z użyciem tylko i wyłącznie CPU. Było wolniej, ale jakość nieporównywalnie
> lepsza.

Czyli - jeżeli dobrze Cię zrozumiałem - przy kodowaniu na GPU spadała
jakość?

[ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to            ]
[ niewykluczone, że to prokurator.                                         ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]