Re: karta graficzna nowsza z 515MB czy starsza z 1GB pamięci

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 19:05:40 MET DST

Dnia Tue, 23 Aug 2011 18:30:00 +0200, Jacek napisał(a):

> Blysnalem delikatnym zartem. Ty natomiast blysnales brakiem poczucia
> humoru.

Pokaż mi proszę palcem ten żart, bo moje pokręcone poczucie humoru
faktycznie ma ciężkie problemy z jego wychwyceniem.

> P.S. Przeczytaj wartosc 'nowszej karty graficznej' i dostosuj sie do mej
> odpowiedzi.

Jakoś mi chyba nie wyjdzie.

> Jezeli nadal cos Ci nie pasuje, to po prostu nie pisz wiecej.

Albowiem gdyż ponieważ?

[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę...  ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]