Re: Po co nam dvd?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 13:10:00 MET DST

Dnia 2011-08-23, o godz. 11:57:39
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> I naprawdę nigdy nie widziałeś firmy oszczędającej kilkadziesiąt
> tysięcy zł rocznie na samym fakcie, że pecety wyłącza się na noc? Do
> tego kolejne kilkadziesiąt za prąd i chłodzenie serwerowni po
> wirtualizacji i już jest podstawa do skasowania okrągłej podwyżki,
> czego szczerze ci życzę.

Ależ widziałem, co więcej sam zarządzałem i zarządzam także takowymi.
Nie zmienia to faktu że są tez firmy całkiem inne gdzie sprzęt pracuje
non-stop bo tak chce czy życzy sobie właściciel. Wirtualizacja modna
ostatnio tylko że nie wszystko się da zwirtualizować a i opłacać się
zaczyna dopiero od odpowiedniej skali wielkości. No i powiedz mi jak
zwirtualizować np. klaster do obliczeń inżynierskich? A modyfikacje
jednego mam po ~2,5 roku znów na tapecie. ;-) Po prostu są
najróżniejsze potrzeby i warunki - co staram Ci się od początku
wyjaśnić.

Zdrówko