Re: Dziwny objaw po podczeniu monitora przez DVI, o co chodzi?

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 01:40:19 MET DST

Dnia Mon, 22 Aug 2011 15:54:48 +0200, jerzynka napisał(a):

> TN

To zapomnij o sensownym odwzorowaniu kolorów.

> to wiem, fakt jest tylko taki, że człowiek całe życie jechał na D-Sub i w
> zasadzie nigdy nie zauważyłem, żeby barwy jakoś znacząco różniły się od
> laptopa czy innych komputerów stacjonarnych.

Jak każdy jeden na matrycy TN, to się nie dziwię.

> Po przesiadce na DVI jedyny kolor który mnie powala jest szarość, która
> przeradza się w grafitowo stalową szarość, ma mwrażenie jakby momentami
> wpadała w rodzaj fluorescencji jakie widać na paskach na odblaskowych
> kamizelkach.

Ściągnij sobie np. EIZO Monitor Test
(http://www.softpedia.com/get/Windows-Widgets/System-Utilities/Eizo-MonitorTest.shtml)
i sprawdź wyświetlanie obrazów kontrolnych na DVI i D-Sub przy _dokładnie
tych samych ustawieniach monitora_ z menu OSD (jasność, temperatura i co tam
tylko jest).

Jeżeli przy DVI dalej będzie jakiś rozjazd - spróbuj:
- użyć innego kabla sygnałowego;
- użyć innej karty grafiki;

[ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life?         ]
[ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life.        ]
[                                               ("House M.D. 1x13 Cursed") ]