Re: Dziwny objaw po podłączeniu monitora przez DVI, o co chodzi?

Autor: jerzynka <jerzynkanospam_at_o2.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 15:54:48 MET DST

> 1. Monitor na jakiej matrycy?

TN

> 2. To, jak mają barwy „wyglądać” i jaki masz rozjazd, to możesz stwierdzić
> dopiero wtedy, jak sobie taki monitor skalibrujesz i oprofilujesz.

to wiem, fakt jest tylko taki, że człowiek całe życie jechał na D-Sub i w
zasadzie nigdy
nie zauważyłem, żeby barwy jakoś znacząco różniły się od laptopa czy innych
komputerów stacjonarnych.
Po przesiadce na DVI jedyny kolor który mnie powala jest szarość, która
przeradza się w grafitowo
stalową szarość, ma mwrażenie jakby momentami wpadała w rodzaj fluorescencji
jakie widać
na paskach na odblaskowych kamizelkach.