Re: Po co nam dvd?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 20:46:10 MET DST

Dnia 2011-08-22, o godz. 15:40:16
kamil <kamil@spam.com> napisał(a):

> I co przeszkadza temu komputerowi wejść w tryb uśpienia bądź
> hibernację w takim trybie? Bo niewyłączanie potrafię jeszcze
> zrozumieć koniecznością pootwierania od nowa wszystkich aplikacji i
> plików.

Hibernacja w przypadku tego nie wchodzi w grę - na komp spływają raporty
z różnych urządzeń i sieci i ma popodpinane skrypty do reagowania na
nie. Zwalnia za to procesor, wygasza się ekran etc.

> I całonocna sprzedaż to jest przeciętne biuro czynne 7-15, czy może
> przeciętny sposób używania domowego peceta?

"Przecież domowego/biurowego PCta tez nikt nie trzyma włączonego 24/7."
to nie Ty napisałeś? Teraz już tylko o domowym piszesz?
A przeciętne biuro potrafi pracować dłużej o ile jest to biuro prywatne
a nie państwowe. Np. moje pracuje normalnie od 8.00 do 19.00. Natomiast
sprzedaż - niekoniecznie całonocna ale często tak to np. wiele firm
prowadzących restauracje, bary czy kluby.

Zdrówko