Re: Zasychający tusz

Autor: Marcin G. <sq9etc_usun_to__at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 07:41:32 MET DST

Użytkownik "L" <L@L.com.pl> napisał w wiadomości
news:4e4fc73a$0$3491$65785112@news.neostrada.pl...
> Ostatnio na tej grupie było sporo ostrzeżeń
> przed zasychającym tuszem w drukarkach
> atramentowych.
> Mam w związku z tym pytanie: jak często
> należy coś wydrukować by uniknąć takiego
> zaschnięcia tuszu?
> Czy wydrukowanie strony testowej wystarczy
> by taki cel osiągnąć? Trzeba chyba wydrukować
> coś, co zaangażuje wszystkie pojemniki?
> Moja drukarka (Canon) używa 5 pojemników.
>
> Pozdrowienia

Mam staaarą drukarkę atramentową Epson Stylus Color 460. Zaraz po gwarancji
przesiadłem się na zamienniki atramentów (obecnie komplet ok. 20 zł). Trzeba
drukować raz w tygodniu żeby nie zaschły. Ja sobie tak po kilka stron
drukuję. W zasychaniu może pomagać to, że drukarka stoi przy oknie, więc
latem grzeje w nią słońce, a zimą grzejnik.