Re: Zasychaj�cy tusz

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Sat 20 Aug 2011 - 21:01:58 MET DST

> Czy w Twojej drukarce g�owica jest zintegrowana z tuszem czy jest osobna
> w drukarce?

Oczywiście że osobna, technologia produkcji głowic zintegrowanych nie
zakłada ich długiego użycia więc nie wytrzymują zazwyczaj więcej niż
kilka napełnień, poza tym zintegrowane kartridże lubią się zapowietrzyć
po opróżnieniu i wiele z nich daje się skutecznie zregenerować tylko
przy użyciu specjalnej maszyny bo ich konstrukcja z zasady nie jest
przeznaczona do napełniania. Dla tego proces czyszczenia głowicy na
stałe zamontowanej w drukarce jest o wiele skuteczniejszy bo te drukarki
mają wbudowana pompkę podciśnienia która wysysa z głowicy powietrze i
czyści ja silnym przepływem tuszu którego przy tym procesie niestety
sporo zużywa ale skoro możemy lać bardzo tani to nie ma to znaczenia.
Nie wiem jak w najnowszych modelach ale Canon chyba jako jedyny stosował
często głowice które tak jak naboje z tuszem można jednym ruchem
wymontować jakby była potrzeba ich wyczyszczenia czy odmoczenia po
zaschnięciu.