Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Mat <M_at_..com>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 16:05:43 MET DST

> jak ci zaschnie tusz na czyms z glowica w dukarce to wyrzucasz cala
> drukarke

Przepraszaam, ale chcę to dokładnie zrozumieć.
Mówisz o zaschnięciu pojemnika z tuszem na którym jest chip, natomiast
głowice drukująca jest w drukarce, a dokładniej w karetce, do której wkłada
się
pojemniki z tuszem?
Występują także pojemniki bez chipa - ale czy dotyczy to tylko zamienników
czy oryginalnych pojemników też?
Czy do tej samej drukarki będą pasowały pojemniki a chipem i bez (o tym
samym,
odpowiednim numerze oczywiście)?
W niektórych drukarkach głowica drukująca jest razem z pojemnikiem, to są
chyba te pojemniki zintegrowane.
Które rozwiązanie jest lepsze?

Pozdrawiam
Mat