Re: Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 15:50:51 MET DST

Mat wrote:
> Ale czy eksploatacja TANIEJ drukarki laserowej jest rzeczywiście tańsza,
> czy tylko odpada problem zasychania tuszu i ewentualnej straty wynikającej
> z konieczności wyrzucenia zaschniętego pojemnika i zakupu nowego.?

jak ci zaschnie tusz na czyms z glowica w dukarce to wyrzucasz cala drukarke

szanse na uznanie reklamacji w takim przypadku sa raczej niewielkie

> Toner, zwłaszcza kolorowy, jest bardzo drogi, a zaschnięciu tuszu można
> zapobiec drukując od czasu do czasu jakąś stronę angażującą wszystkie
> kolory. Tak tylko głośno myślę.

i bedziesz o tym pamietal co te 5 dni? zawsze? na urlopie tez?

> Chodzi mi o porównanie kosztów eksploatacji w przypadku stosowania
> materiałów oryginalnych.
> Nie twierdzę, że będę zawsze używać tylko materiałów oryginalnych,
> ale do porównania chyba to będzie najlepsze.

najlepsze bedzie wybrac sprawdzona metode ktora zagwarantuje najnizsze
koszty wydruku okreslonej liczby stron

w tym celu musisz ustalic co bedziesz drukowal, w jakiej ilosci, jak
bardzo cenisz swoj czas, oraz jaka chcesz miec pewnosc ze bedziesz
mogl w kazdym momencie kliknac drukuj i wydrukuje sie bez problemow

> Możliwości wyboru zamienników jest tyle, że trudno mówić o porównaniu.

ceny zamiennikow sa porownywalne dla danego produktu, porownanie jest
raczej banalne