Re: procesor czy grafika do montażu filmów?

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 08:22:15 MET DST

Użytkownik "nolina " <nolina@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:j24hhu$grt$1@inews.gazeta.pl...
> Hej.
> Chcę kupić laptopa, taniego tak ~ 2000zł. Oprócz tego że będzie służył do
> netu,prostej obróbki fot, to chciałbym czasem na nim montować filmy. I mam
> dylemat na co przy jego wyborze postawić- na najmocniejszy procesor i RAM
> czy
> kartę grafiki a może jakiś kompromis między procesorem a kartą grafiki. A
> może
> pomysł ze zintegrowaną kartą grafiki i najmocniejszy procesor jaki da radę
> za
> [...]

Z tego co napisałeś możesz spokojnie kupić laptopa "za 2000".
Zmontujesz film, prosto obrobisz fotografie, poserfujesz w sieci.
Proponuje żeby miał 15":).
Piszę to bez ukrytej ironii (jeżeli masz na myśli amatorskie działania).
Robiłem to na ULEDzie, jednordzeniowym procku 2GHz,
praca komfortową nie była, ale filmiki z wczasów
 - jak najbardziej, dało się robić.

Artur(m)