Porównanie tuszy do drukarek ?

Autor: Mat <M_at_..com>
Data: Tue 16 Aug 2011 - 23:16:57 MET DST

Muszę kupić drukarkę atramentową do domu i jednym
z czynników wpływajcych na mój wybór będzie koszt
eksploatacji.
Do różnych drukarek są różne tusze, w różnych
pojemnościach i różnych cenach. Teoretycznie
podawana jest także ich wydajność.
Oczywiście można poświęcić na to czas, spisać
z Internetu ceny i pojemności, a następnie sprowadzić
to do wspólnego mianownika.
Ale może takie porównanie jest już gdzieś w Internecie
lub jakimś czasopiśmie? Jeśli tak, to proszę o podanie
namiaru.

Chodzi mi przede wszystkim o tusze oryginalne.

Z tego co wiem to taniej wypadają pojemniki niezintegrowane
z głowicą i oddzielne dla każego koloru (porównując sumę
kosztów z kosztem jednaego pojemnika na wszystkie kolory).

Bardzo proszę o informacje ten temat.

Wszelkie sugestie jąką drukarkę będącą obecnie na rynku
warto kupić, będą mile wiedziane. :-)

Pozdrawiam
Mat