Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 18:16:21 MET DST
Message-ID: <2s6k1mqax2hj.wvmvqtehg253.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Sun, 14 Aug 2011 17:47:34 +0200, Dawid napisał(a):

> W dniu 2011-08-14 16:18, Rafał Łukawski pisze:
>> On 2011-08-14 11:12, Dawid wrote:
>>> W dniu 2011-08-13 20:51, Padre pisze:
>>>>
>>>>>> http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=8316
>>>>>>
>>>>>> punkt 11, słowa-klucze: "zwykły zarząd"
>>>>>>
>>>>>> pozdrowienia,
>>>>>> shadow
>>>>> Proponuję spróbować, powodzenia w sądzie.
>>>>>
>>>> Przepisy są na tyle jasne że twój tekst pasował by raczej na odpowiedź
>>>> sprzedawcy który twierdzi że nie ma obowiązku przyjąć takiego towaru.
>>>
>>> Nie jestem sprzedawcą, ale wiem jakie są realia.
>>
>>> Prosta sprawa,taki N#ikon w Polsce daje rok gwarancji, za granicą 2 lub
>>> nawet 3 lata, jesteśmy gorsi od krajów trzeciego świata.
>>> Twoje przepisy w Polsce możesz sobie w buty wsadzić.
>>
>> Realia są takie, że Ty jako konsument dostajesz 2 lata gwarancji od
>> sprzedawcy na nowy sprzet, nawet jeżeli na FV napisze 1 miesiąc i Ty to
>> podpiszesz.
>>
>>
>>
> Dostaję rok, jedynie rękojmia jest 2 lata, ale po 6 miesiącach to ja
> muszę udowodnić, że sprzęt od nowości był niezgodny z umową.
> Pokażę Ci dziesiątki sprzętów, które w tym zasranym kraju mają nadal rok
> gwarancji.Sklepy, a szczególnie te duże, mają twoje prawa bardzo głęboko
> w ........
> Tak naprawdę, to sprzedawca nie musi Ci dać żadnej gwarancji.

Sprzedawca NIE DAJE żadnej gwarancji. Gwarancję daje _producent_ sprzętu i
sklep nie ma z tym nic wspólnego.

-- 
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"You're not the same as you were before. You were much
more..."muchier". You've lost your "muchness"."
Received on Sun Aug 14 18:20:02 2011

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 14 Aug 2011 - 18:51:01 MET DST