Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Dawid <xxx_at_neostada.pl>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 17:47:34 MET DST

W dniu 2011-08-14 16:18, Rafał Łukawski pisze:

> Realia są takie, że Ty jako konsument dostajesz 2 lata gwarancji od
> sprzedawcy na nowy sprzet, nawet jeżeli na FV napisze 1 miesiąc i Ty to
> podpiszesz.

Dostaję rok, jedynie rękojmia jest 2 lata, ale po 6 miesiącach to ja
muszę udowodnić, że sprzęt od nowości był niezgodny z umową.
Pokażę Ci dziesiątki sprzętów, które w tym zasranym kraju mają nadal rok
gwarancji.Sklepy, a szczególnie te duże, mają twoje prawa bardzo głęboko
Tak naprawdę, to sprzedawca nie musi Ci dać żadnej gwarancji.