Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 16:14:36 MET DST

> Nie jestem sprzedawcą, ale wiem jakie są realia.
> Prosta sprawa,taki N#ikon w Polsce daje rok gwarancji, za granicą 2 lub
> nawet 3 lata, jesteśmy gorsi od krajów trzeciego świata.
> Twoje przepisy w Polsce możesz sobie w buty wsadzić.
> W niemieckim MM, oddaję wszystko bez szemrania, nawet w innym mieście
> byle tylko w MM.W Polsce owszem , mogę oddać, ale kasy nie zwrócą, tylko
> mogę wymienić na inny towar, oczywiście trzeba zapier..ac do MM tam
> gdzie dokonano zakupu.Niby mamy przepisy UE, tylko kto tego przestrzega?

Ok, ale do czego zmierzasz. Dlatego, że ustawodawca jest do D., to mamy
mu pozwalać na jeszcze więcej. Czy tak po prostu sobie narzekasz jak 99%
populacji PL?

Samsung Polska też sobie wynegocjował z Samsungiem ciekawe warunki. Dla
sprzetu zakupionego w europie daje 1 rok gwarancji, tylko dla
zakupionego przez nich -2 -3 lata, gdzie ceny w PL są naturalnie wyższe
niż w europie, ale to dlatego że wszyscy się na to zgadzają..