Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Dawid <xxx_at_neostada.pl>
Data: Sun 14 Aug 2011 - 11:12:13 MET DST

W dniu 2011-08-13 20:51, Padre pisze:

> Przepisy są na tyle jasne że twój tekst pasował by raczej na odpowiedź
> sprzedawcy który twierdzi że nie ma obowiązku przyjąć takiego towaru.

Nie jestem sprzedawcą, ale wiem jakie są realia.
Prosta sprawa,taki N#ikon w Polsce daje rok gwarancji, za granicą 2 lub
nawet 3 lata, jesteśmy gorsi od krajów trzeciego świata.
Twoje przepisy w Polsce możesz sobie w buty wsadzić.
W niemieckim MM, oddaję wszystko bez szemrania, nawet w innym mieście
byle tylko w MM.W Polsce owszem , mogę oddać, ale kasy nie zwrócą, tylko
mogę wymienić na inny towar, oczywiście trzeba zapier..ac do MM tam
gdzie dokonano zakupu.Niby mamy przepisy UE, tylko kto tego przestrzega?