Re: Samsung i pojemnośc dysku dodatkowego - niewiadoma.

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 19:43:20 MET DST

On 2011-08-11 19:33, MC wrote:
> Użytkownik "Rafał Łukawski" <rafalweb@lukawski.pl> napisał w wiadomości

> To ciekawe ile może spaść wartość przedmiotu po tygodniowym używaniu
> jeśli on jest przeznaczony do pracy wieloletniej? Jakieś ułamki promila?

To ma charakter symboliczny w kontekście sprzęt nowy, sprzęt testowany,
nie będę zdradzał konkretnych wartości, każdorazowo temat negocjowany
jest z klientem.

Jest jednak różnica pomiędzy podłączeniem dysku i sprawdzeniem czy
system go wykrywa, a tygodniową zabawą. Ja deklaruje, że kupujący
dostaje sprzęt nowy, jeżeli ktoś się nim bawił tydzień, to takiej
deklaracji przyjąć nie moge. Samo podłączenie dysku, sprawdzenie
wykonywane jest także w fabryce każdego z producentów, więc z mojego pkt
widzenia taki test nie obniża wartości dysku.

Znasz pojęcie, że samochód, którym wyjedziesz z salonu na dzien dobry
traci iles na wartosci.. tu chodzi o to samo, roznica jest w pojeciach -
nowy/testowany/uzywany. Ta metodologia stosowana jest powszechnie, na
pewno przez powazne hurtownie, ktore np. towar z uszkodzonym pudelkiem
sprzedaja po nizszej cenie.