Re: Seagate skraca gwarancję na dyski do 2 lat.

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 11 Aug 2011 - 15:15:13 MET DST

On 11/08/2011 14:12, qwerty wrote:
> Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
>
> Jedna osoba nie lubi odinstalowywać gier (które "ważą" coraz więcej),
> mają setki albumów ze zdjęciami itp.

Setki albumów mam, kolekcjonuję RAWy od 5 czy 6 lat. Tyle, że staram się
myśleć przed zrobieniem każdego zamiast trzaskać seryjnie ten sam motyw
40 razy, więc nie zapycham dysku niepotrzebnym śmieciem.

Gier, także z dystrybucji cyfrowych mam zainstalowanych w tej chwili coś
koło 20, od jakichś indie popierdółek przez Company of Heroes i Stalkery
po Stacrafta 2. We wszystkie i tak nie gram jednocześnie, a kiedy
przyjdzie ochota, sciągnie się między powrotem z pracy a kolacją.

Bez przesady, jak ktoś ma twoje podejście, to faktycznie 2TB zrobi się
za małe w kilka tygodni..

--
Pozdrawiam,
Kamil