Re: Logitech - programowalne przyciski?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 19:29:09 MET DST

W dniu 09.08.2011 14:03, Radosław Sokół pisze:

> To jest kwestia oprogramowania, a nie samej klawiatury.
> Klawiatura wysyła tylko niestandardowe skan-kody, które
> potem oprogramowanie użytkowe może dowolnie interpretować.
> Ba, można wręcz napisać własne programy podczepiające się
> pod te niestandardowe klawisze i robiące co się tylko
> żywnie podoba.
>
> Dlatego pytanie powinno być raczej skierowane na grupę o
> Windows, bo założę się, że te klawiatury Logitecha nie po-
> zwalają z wykorzystaniem *dołączonego do nich oprogramowa-
> nia* przypisać jakichkolwiek akcji do klawiszy specjalnych
> [...]
nie zrozumieją tego - daruj sobie...

Krótko: Mnie Logitech M-U0007, działa bez dodatkowych sterowników,
(czyli pod takimi jakie są w systemie) i działają wszystkie klawisze.
Sęk w tym, że ich klikanie nie powoduje żadnej rekacji, bo do niczego
nie są przypisane. Trzeba zrobić coś na kształt skrótów klawiaturowych
do jakichś akcji - używając klawiszy myszki. Inaczej, w grze Quake można
na dodatkowych klawiszach "mieć inne bronie". Bez instalacji
jakiegokolwiek softu.

ToMasz