Re: Logitech - programowalne przyciski?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 18:56:39 MET DST

Dnia Wed, 10 Aug 2011 17:01:31 +0100, kamil napisał(a):

> Dobra, dopiłem kawę i już rozumiem. 200MB to też dużo za dużo jak dla
> klikadła tak swoją drogą.
>
> Pytanie czy ten cały 200MB kombajn jest potrzebny do działania
> sterownika. Mam klawiaturę i mysz MS z pierdylionem przycisków, makrami
> itp i całość zajmuje jakieś śmieszne megabajty w pamięci, bo cały soft
> nie pracuje w tle.

Podejrzewam, że mocno wątpię. Z drugiej strony - możliwość niemal dowolngo
konfigurowania sobie przycisków myszy i to dodatkowo w zależności od
programu, z którego akurat się korzysta, mnie akurat się mocno przydaje.
Dlatego też dalej trzymam się wersji 4.80.

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma   ]
[ pieniędzy na miłość...                              (znalezione w necie) ]