Re: Dysk do starego komputera

Autor: _±ćęłń󶼿 <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 15:01:03 MET DST

Wiesz co, miałem podobne kłopoty z płyt± też ATrend (płyta teoretycznie do
UDMA 100, ale nie udało mi się jej uruchomić powyżej UDMA 66 (dysk sytemowy
80 GB, nie pamiętam teraz producenta, obsługuje Ultra ATA 100) i dyskiem IBM
Deskstar 60 GB, który próbowałem podł±czyć jako drugi.
Zworkologia chyba jeszcze gorsza niż w WD :-((
Dostałem od kogo¶ ten dysk IBM sformatowany jako NTFS, a na ATrendzie stał
W98SE (FAT32).
Kombinowałem jak koń pod górę, ze zworkami, z ta¶mami, z kanałami, najpierw
BIOS mi widział ten drugi dysk IBM, ale co¶ przekombinowałem i póĽniej to już
w ogóle nawet BIOS nie widział, może w ogóle się dysk jako¶ uszkodził, bo
chodz± mi po głowie podobne komunikaty.
Ot taka historia ostrzegawcza ;-)