Re: Dell inspiron n15 - dziwne zachowanie touchpada

Autor: Pawel \ <opajak1_at_gazeta.pl>
Data: Mon 08 Aug 2011 - 12:18:43 MET DST

Powitanko,

> - w momencie, kiedy podłącza się zasilacz, touchpad przestaje działać
> ;-)

Co znaczy przestaje dzialac? Nie reaguje, czy skacze kursor?
U mnie tak jest jak zasilacz lezy na podlodze, a ja na niej stoje i
dotykam touchpada. Ale to dlatego, ze zasilacz mi sie grzal, wiec
dorobilem porzadny radiator z plaskownika miedzianego i kontakt przez
pojemnosc zasilacz/podloga/ja powoduje takie objawy. Poloze zasilacz na
czymkolwiek najlepiej plastikowym i wszystko dziala OK.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)