Dell inspiron n15 - dziwne zachowanie touchpada

Autor: DooMiniK <bachusmalpapostpl>
Data: Sun 07 Aug 2011 - 19:28:33 MET DST

Hej,
Jest sobie zakupiony w piÄ…tek Dell Inspirion N15. Jako ciekawostka
(windows7):
- jak zasilacz *nie jest podłączony* (laptop na baterii), to touchpad
   dziaÅ‚a poparwnie,
- w momencie, kiedy podłącza się zasilacz, touchpad przestaje działać
;-)

Do laptopa mam tylko dostęp zdalny: obserwując w managerze urządzeń
nie widzę, aby np. touchpad znikał w czasie podłączania zasilacza.
Nie widzę też jakiegoś magicznego programu, który coś wyłącza (laptop
nowy, nie ma nic na nim poinstalowanego).

Czy jest możliwość, że zasilacz uszkodzony i podaje jakieś `brzydkie`
napięcie/jakiś zły kod i odłącza touchpad?

Znałem przypadek w drugą stronę - że na baterii nie działał touchpad,
była to uszkodzona bateria.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel