Re: odczytanie klucza z winxp

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 14:55:46 MET DST

Dnia 2011-08-05, o godz. 13:47:09
mz <mz.maps@wp.pl> napisał(a):

> dokładnie, bez naklejki windoza jest nielegalna. Jeżeli naklejka jest
> zniszczona, i numerek nieczytelny MS uznaje za legalne jeżeli można
> stwierdzić że jest to naklejka licencji windows.

No patrz... Czyli twierdzisz że kilkaset licencji jakie posiadam jest
nielegale? I gdzie miałbym te naklejki które nie mam bo zakupiłem
korporacyjnie nakleić? Na serwerach gdzie maszyny z XP są
zwirtualizowane? Czy na thin clientach? A jak ktoś się zaloguje z innej
stacji? To co - nielegalne? A jak trzymam naklejkę w szafce obok
desktopa to też system nielegalny? A jak obudowa z naklejką z kompa
zdjęta to też nielegalne? A jak mam naklejkę na zasilaczu i wymienię
zasilacz to co mam zrobić? :-P

Zdrówko